luni, 30 august 2010

Trezim talciocarii de toamna

Pentru ca a trecut vara peste noi fara sa mai talciocarim ceva, am decretat starea de urgenta si ne apucam de treaba. Afis nou, talcioc nou, participanti dintre cei mai proaspeti cu marfa calda, asa ca de toamna. Toate vin acus!
Ma gandesc sa facem talciocul de toamna undeva pe 18 septembrie si pentru asta as avea nevoie si de parerea si de ideile voastre.
E buna data? Credeti ca ni se intorc talciocarii pana atunci de pe la mari si munti?
Pana una alta, astept si idei din partea voastra. Ce ati vrea sa mai gasiti la talciocul din 18 sept?

7 comentarii:

  1. Mie mi-ar placea mult sa vin, dar deocamdata nu va promit nimic pentru ca pe 18 septembrie e aniversarea casatoriei mele si e posibil sa o zbughim la munte.Oricum, astept noutati si sper sa ne vedem curand :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pai inca nu am batut in cuie; in functie de cata lume e disponibila il fac pe data asta; dc nu, mutam:)

    RăspundețiȘtergere
  3. si la multi ani de casatorie, uitasi:)! cat faceti?

    RăspundețiȘtergere
  4. daa, vreau sa vin :D. pare ok 18, in principiu nu am nimic planuit. so, count on me :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim, Delia! 6 anisori face si nici noua nu ne vine sa credem :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Delia, am o luna putin cam aglomerata, dar promit ca daca ma eliberez putintel, voi fi prezenta cu cateva "lucrusoare". Te anunt atunci aproape;)
    La multi inainte Andreea:)

    RăspundețiȘtergere
  7. @andreea: la si mai multi ani impreunaa!
    @origami: te astept, mai anunt eu in preajmaa!

    RăspundețiȘtergere