vineri, 14 mai 2010

Pe 5 iunie la Verde Cafe

Urmatorul talcioc urban va asteapta in curte la Verde Cafe de ziua Mediului dar si mai important, de ziua lui Vladut.
Si pentru ca ne-am autoinvitat la ziua lui Vladut, iar cum parintii lui sunt si patronii sprirituali ai talciocului, propun sa facem si tematica: ziua copiilor de orice varsta.
Asa ca, dragi talciocari, va astept cu lucrusoare cu poveste pentru copii intre 0-70 de ani; nu uitati de cartile copilariei, de jucarii care v-au bucurat, de hainute dar si de preparate pentru cei mici.
O alta propunere, si aici astept de la voi idei, ar fi sa donam ce ramane dupa talcioc, impreuna cu taxa de participare, unui camin/orfelinat/institutie pentru copii.
Va astept inscrierile de participare si ideile pe blog sau pe facebook: talciocurban, pana la data de 1 iunie!

Mai mult, daca stiti copii cu talente ascunse care pot fabrica lucrusoare dragute care pot fi vandute, va rog sa ma trageti de maneca din timp, ca sa le putem pregati si lor un loc in curte.

Un comentariu:

  1. Eu stiu niste copii care, in timpul lor de joaca, fac cu manutele lor niste casute extraordinare. Ei sunt coordonati de un ONG (daca te intereseaza, incerc sa-mi amintesc cum se numeste) din Bucuresti. Am si o poza cu casutele respective. Eu mi-am cumparat 60 de buc pentru nunta mea si le-am facut cadou invitatilor mei. Sunt foarte colorate si am dat te miri ce pe ele. Banii s-au dus tot la ONG-ul respectiv, care a cumparat materialele trebuincioase pentru viitoarele casute. Adresa mea e andradobrea@yahoo.com. N-am gasit adresa ta de e-mail, Delia, dar poate n-am cautat suficient :)

    RăspundețiȘtergere